Every time I think of you
每當我想起你
I get a shot right through into a bolt of blue
就像雷電刺痛我的心
It's no problem of mine
這不是我的問題
But it's a problem I find
而是我發現的問題
Living the life that I can't leave behind
我活在無法自拔的生活裡
There's no sense in telling me
你不需要對我說什麼
The wisdom of a fool won't set you free
因為愚人的智慧並無法讓一個人解脫
But that's the way that it gose
但事實就是這樣
And it's what nobody knows
一個沒有人知道的事實
And every day my confusion grows
我的疑惑一天比一天加深
Every time I see you falling
每當我看你陷入
I get down on my knees and pray
我便跪下祈禱
I'm waiting for the final moment
我正在等待那最後的時刻
You say the words that I can't say
你會說出我無法說出來的話
I feel fine and I feel good
讓我感覺舒服讓我感覺美好
I feel like I never should
讓我覺得這一切其實都不該
Whenever I get this way
每當我有這種感覺
I just don't know what to say
我就是不知道該說什麼
Why can't we be ourselves like we were yesterday
我們為什麼不能做自己就好 就像昨天
I'm not sure what this could mean
我不確定這能代表什麼
I don't think you're what you seem
但你好像不是你看起來那樣
I do admit myself
我必須承認 我總覺得
That if I hurt someone else
如果我傷害了其他人
Then I'll never see just what we're meant to be
我看不出來 我們在一起有什麼意義
arrow
arrow
    全站熱搜

    加貳 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()