close
今日就系我既生日啦!
又大一嵗啦...哈哈!
要大個女啦...要努力吖!
好多謝甘多位同學仔同埋miss啊!仲有屋企人吖...!
仲有最想同Soping講[You are my best friend!]
個傻女好好人啊!專登等到尋晚既12:00打俾我講第一句生日快樂俾我聼!
做咩咁^傻女^吖?唔訓都等我!真系好多謝你吖!
嘻嘻!
咁我今年既生日願望就系..........................秘密吖!
希望大家都心想事成啦!
同學仔我地要俾心機考TSA啊!
希望全班一起升中四啦!
屋企人身體健康,
事事順利!
家姐會考成功(取得好成積)!
各位老師工作順利!
=====================
最後祝自己生日大快樂!


arrow
arrow
    全站熱搜

    加貳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()