close

【用口語黎寫哩篇文章】

最近我都好努力咁去為我既考試做準備..
我會三更半夜起身溫書..
我會溫書溫到唔夠訓..
但系有時候因為一D測驗..令到我問自己..
【我明明就識..我明明就有溫,點解因為一時發揮唔好而錯失咗?】
但系老師又會話哩D就系心理質素啦..唔緊要..下次注意..
有時候做數學做到想喊..英文帶黎打擊..
雖然系咁..但系我都無放棄..依然堅持..喊過就算啦!~
有時候真系好驚..如果自己考唔到F.5.咁大學就更加唔駛捻啦..
如果真系咁..我咁多年以黎既努力換黎既又系D咩呢?
或許真系知識啦..待人處事既道理啦..甚至乎經驗啦..
但系失去既又系更多既嘢..
唉..
有時候D嘢真系不堪設想呀..
每日都系捻住快D挨過今日啦..希望天日會有唔同..可以放松啦..
有無人可以話到俾我知..我可以點樣去努力呢?

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    加貳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()