close

哩幾個禮拜都十分繁忙呀..
Dictation同Test做極都做唔完..
今日終於將所有test同dictation完結咗啦..(身心舒暢)
唔洗再半夜嚇醒..驚溫唔曬書..
我希望我既努力會無白費..
我依家夜晚都會揀訓覺先..溫書就早上再溫..
雖然系咁..但系我都堅持我自己..
我唔會去睇答案..唔會去【出貓】...
我相信我靠我既努力都可以取得好既成績..
我會堅持自己既捻法..我要pass會考..
我會繼續俾心機架..
下個禮拜開始就系Exam week 啦..
好緊張呀..F.4既第一次考試..
有好多人同我講【你要努力呀..保持第一呀..咁先至勁架!】
呵呵..多謝你地呀..我會好努力架啦!~~
如果我之前系中學既時候聽到哩句說話我會我擔心..俾好大壓力自己..
但系依家已經無咗個種感覺啦..只系會覺得盡力而為..我會付出我最大既努力..
咁樣先可以保持良好既心理質素..好好應付考試
^^

感情真系好難講..........................
有時候相處耐咗..突然要分開..會覺得唔開心..
但系哩D唔開心未必系因為唔捨得..
可能只系因為已經習慣咗..一時適應唔到..
究竟心入面個種揪心既感覺系D咩呢?

11月號多人生日呀..
破產啦..
不過唔緊要啦..最近要開心啊嘛..
一次過同你地講聲"11月既壽星仔,壽星女 Happy Birthday呀!~"

依家DF.1小朋友好鬼【精靈】呀..
成日講埋曬D咁串既嘢..
有問題既時候就只系打叫..用大叫解決問題..
仲會趴系地下玩sir滑梯..
講嘢又唔尊重..同我地個年代差好遠呀..
依家D人真系越黎越早熟呀...

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    加貳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()