close

80266230343c24a9.jpg

MisS LaM LaM結咗婚啦..
應該要叫距梁太先啱..
我相信距會非常之開心..
MisS LaM著婚紗真系好靚丫^^
睇到距同距老公仔咁SwEet.真替距感到幸福呀..
系我地眾人既見證下..距地成為咗夫妻啦..我地身為學生既都非常開心丫..
記得F.2個年聽到MisS話要結婚啦..我地就周不時都提起..我地仲緊張過距呀..
我地凈系買衫都買咗好耐..好隆重其事..
系星期六個日終於見到距地行禮..
兩個都好感性呀..講嘢降到喊..不過MisS LaM俾我地想象中堅強的多..無喊得好勁..
呵呵..連眼淚都系甜架..
梁生梁太你地要幸福呀..我地全部人都為你地感到幸福..我地會為你祝福..
我地3E既同學仔..好愛你地呀..慕容老師都系呀..我地最好既兩個班主任..^^
你地幸福快樂..我地都會同你地一樣咁開心..
好多謝你地愿意同我地一齊分享你地既喜悅..
有你地陪我地一齊渡過初中..真系好幸運..
聖誕節就到啦..一起都好溫馨.好溫暖..
希望今年聖誕會比往年既更開心..
尋日聽到媽咪話要幫我搞生日會..我覺得自己好幸福呀..
自小學以來好耐都無人幫我慶祝過生日啦..
甚至會被遺忘..不過我唔系好介意..因為日日都系咁過..開心就日日都系生日..
今年我好想同我D BesT FDS 一齊過呀..
期待個日既到來啦..
我已經捻好我生日愿望啦..
希望可以實現啦..
今年真系好特別既一年..令我經歷咗好多好多呀..
希望各位都會好幸福..好SwEet啦^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    加貳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()