close


今日系我地F.3既室內*蛙艇機*比賽丫...
 

呵呵...結果同以往一樣『lose』
 

但系今日我地 MISS 慕容落場丫..好^勁=呀..>0<
 

今日代表我地3E既同學仔都好犀利丫...雖然因為技術上既問題令到我地有D落後..
 

但系見到大家既努力同埋咁搏..就算叫到喉嚨痛都『No PrOblem』啦!~
 

今日有一樣都系同以往一樣架...咁樣就系我地3E精神啦..我地既打氣聲同埋團結精神永遠都系最勁架!
 

我地既打氣聲渲染全場呀..永遠都系最大聲架...哩個咪系我地贏人地既地方咯..
 

今日我地全班都有做***拉拉隊***呀~個勢都贏咗啦...
 

...3E既同學仔...我好鐘意你地丫....我地之間既默契就系我地團結既原因啦...
 

比賽既Miss MY  Fung  Kit  Wa,同埋我地哩班強勁既***啦啦隊***...好勁丫..3E 


繼續努力丫~***數學比賽我會加油架啦...!


I l0vE YoU!~

                                                                                               ×kaYi×

arrow
arrow
    全站熱搜

    加貳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()