close

kaka.jpg 

家姐好快就要去Korea啦..
我要化妝品丫..The Skin Food..
雖然平時系無乜點化妝,但系就系好鐘意買化妝品既我..點都唔會放過家姐今次去Korea既大好機會架..
系Korea買skinfood D嘢系HK既三分一價錢都唔駛呀..
唔理咁多有殺錯無放過丫^^haHA..
希望家姐會幫我帶曬我想買既嘢返黎啦..
咁我就可以慳返好多錢啦..
真系好期待丫,雖然唔系我去,但系見家姐有得去Korea玩都替佢開心丫..
唔知道佢會唔會見到特特同埋銀赫呢?
如果見到就好啦..咁就可以take some photo俾我see see啦..
家姐話要買一箱strawberry返黎..呵呵..好啊..
HK買韓國既strawberry要一百幾十蚊一盒..
系本地買一定平好多..
講起都開心呀..
希望下次我都可以去啦..
仲要同老爹一齊去呀..仲有就系媽咪呀..
我一定會請你地去旅行架..
可能單憑我識個幾句韓文就可以去闖一闖啦..(邊有咁易呀..講笑咋,不過有家姐啊嘛..)
依家一提起Korea我就系捻到 make up  make up 化妝品 化妝品
Mandy家姐希望你今次玩得開心,玩得盡興啦..
唔好唔記得我既化妝品and我地既souvenir呀..!~~
第一次獨自同FD出國..一齊小心啦^^
干爸爹!^^

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    加貳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()