close

08032301512737.gif

好耐好耐都未落過雨啦..
尋日個天好似想表達D咩咁..嘩啦啦..突然落大雨
我地幾個毫無預備~行系街到..
就咁變咗四個落湯雞
我地系咁跑系咁跑..
見到一個電話亭..但系似乎唔夠我地四個躋身
所以我就跑咗去佢隔離既樓底..Tracy同我一齊跑咗過去..
點知個度太污遭啦..我地被個d流落黎既黑色雨水淋到塊面好似溶妝咁..
后尾先知道原來soping同埋居里入咗頭先個個電話亭..
我同Tracy都走埋入去..
我地四個逼系一個電話亭度..d路人經過都會望下我地..
系入面好似透唔到氣咁..
但系真系第一次咁避雨..
我地幾個為咗食個壽司..就要經歷到咁大既風雨..
真系唔簡單~
等我地全部都濕曬既時候..個天又突然出返太陽..仲要好曬..
只系以話系無奈呀~如果早少少停雨出太陽我地就唔駛咁狼狽啦..
囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧
今次真系經歷日曬雨淋先可以食到壽司
的確系令我畢生難忘呀..
個陣既狼狽樣,幾驚俾人影到post上網..
咁我地就樣衰啦..
不過都幾新鮮..呵呵
唔知道下一次落雨又會系點呢? 

arrow
arrow
    全站熱搜

    加貳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()