close

duck.jpg 

倒數啦..
天日既哩個時候我捻我應該做緊功課呱..
因為我天日既5點幾就要出發前往今次既貴州探訪旅程~
未做功課真系悲哀呀..睇黎我又懶咗啦..
不過唔mind啦..我相信我有咁既能力處理到我既功課~
我尋日終於攞到我個0急啦..超開心呀^^
420個印花都難我唔到啦..so easy丫~~
依家見到唐老鴨既嘢都超鐘意丫..
星期三去Disney既時候..唐老鴨同我影相既時候舓咗我一啖..呵呵嚇親我丫..不過真系好得意呀^^
鐘意唐老鴨既朋友仔羨慕ma?呵呵>3<
今次去貴州我都要帶埋唐老鴨....公仔去take photo丫..
唔知道今次既旅程會點呢?
今次我都無往年咁緊張嚕..或許系因為未到出發前一晚呱..仲有一段時間..I don't know why!
天日就會系我都唔知道有幾高高空上與沿途地面既朋友say hi架啦..
睇下你地會唔會見到我系你地頭頂劃過啦..HA~
Have a nice trip!

arrow
arrow
    全站熱搜

    加貳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()