close

8262037b3fc24b5b.jpg   

尋日為咗儲印花,一下用咗啊媽4百幾蚊黎買嘢食..覺得自己好衰丫..
真系為咗儲印花咋,如果唔系我唔會買咁嘢架,搞到自己個心好唔舒服..
不過好感激媽咪落力咁幫我儲丫^^I l0vE y0u so MUch!~
尋晚本來唔打算去機場送家姐機,但系最後都系去咗,唔知道點解心血來潮呢?呵呵=]
送完家姐返黎既路上條路好模糊,唔知系大霧抑或系燈光問題,成條路都往唔到前面,d車都行得好小心!
尋日既經歷似乎同平日好唔同``I don't know why!
今日打咗電話俾家姐,佢話已經幫我地達成任務啦!
我地要既化妝品已經全部買齊,好期待丫^^
星期五就可以攞到手啦,哈哈^^
唔知道家姐系韓國玩得開唔開心呢?
韓國凍唔凍呢?家姐咁怕凍都居然唔帶羽絨!
我都好想去浸溫泉同埋焗韓式桑拿呀..一定好正丫..
仲有韓國大街小鋪迎面而黎,喜愛shopping既人士就真系正到絕丫^^
今日唔知道點解個心情咁百感交集啊?系咪因為唔家姐系屋企同我吹水好悶呢?
老爹成日話我家姐系度就鬥氣,家姐一出門就唔舍得,或許啦...哩d系我地兩個既相處之道呱..
我依家既想喊,又想呆坐,唔太想講嘢,唔太想郁,但系唔知道點解想喊..
我分人就系咁怪怪地啦..maybe大家都覺得我難接近呱..
what can I do now?

arrow
arrow
    全站熱搜

    加貳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()