close

今日同距地分開後,行系屯門市中心既路上..
突然之間好想喊..好心酸..
我自己都唔知道點解會咁..
我自己並無追求得太多..亦對依家既生活無乜怨言
我凈系覺得我自己每日都很亂,有時令到自己好無助..
我發覺有時我付出既比我得到既多好多倍..
其實經過好多次既事都會睇到其實真正系朋友既會系邊個..
但系依家我覺得似乎真系無乜可以領令到自己完全相信既FD~
我唔鐘意虛假既人..唔鐘意墻頭草..唔鐘意個D得把口既人..
但系我身邊有變幾個唔系咁呢?
點解人會鐘意作出比較?點解會乜都鐘意鬥既呢?
啊.......................................(尖叫)
好亂呀..唔知道自己想D咩呀!
哩個社會D人好難估計呀..................-

arrow
arrow
    全站熱搜

    加貳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()