close

幼稚..幼稚..好幼稚!
開始討厭咁樣既氣氛呀..
如果系因為gift既size或者系因為jealousy既..
我真系會覺得好唔知道點..我唔做錯嘢..亦無做過任何嘢..唔該唔好攞我黎做箭靶..
如果系介意既..你自己努力咯..唔好當我系罪人..so bad!
請唔好話人地唔好.請你檢討你自己..
我好討厭咁樣呀..
If you want to be the best,application please!
唔好覺得系人地欠你既..捻下你自己付出過幾多先..
咁大個人思想都似個細路咁..只會令人覺得好笑咋..
我從來都無捻過要同任何人爭D乜..亦唔鐘意同人地比較..請你唔好成日當我系你既仇人咁..
唔好話林XX系點..其實你自己既性格都系咁..令到人地唔鐘意你!~
唔好話我系虛偽..其實最虛偽系你..問心個句..你系咪攞個真心出黎對人呀..
真系開始後悔點解會認識你..
我忍受咗你D小姐脾氣咁耐..都無向你發泄..唔該你檢討下啦..
我唔出聲系唔想大家唔開心..你依家降到就好似系我錯咁..
我后悔我成日睇錯人呀..人心隔肚皮..假仁假義..
講起都火呀..!

arrow
arrow
    全站熱搜

    加貳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()