close

前聽BY2既不夠成熟已經系上年7月左右既事啦..
我覺得自己就真系好似歌詞入面講既咁..唔夠成熟..倔強抬頭..
我最近發現自己又開始犯哩個毛病啦..
成日都會好驚..但系又要扮堅強..其實有時候我自己都唔知道驚d乜··
但系就好似好無安全感``
唉..........................~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!
今年既情人節過得幾特別..收到好所朱古力丫..
收到好多既祝福.
前兩年既情人節都系同學校d同學一齊過..
今年終於遇到星期六系情人節..
但系要返COC..不過算啦..
對於我地黎講Valentine's day無乜feel..
不過今年真系算系收到最多朱古力既一年啦..
佢地既用心真系正呀..親手整朱古力
我愛死你地啦`>3>`

仲有好多好多嘢想講..但系懶惰既我已經唔想再打拉....
see you next time!

arrow
arrow
    全站熱搜

    加貳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()